fbpx
9.4 C
Dún Laoghaire
środa, 20 października, 2021

Ryanair „zablokuje” klientów, jeśli nie spłacą „długu”

Pojawiły się doniesienia, że ​​klienci, którzy zarezerwowali loty Ryanair podczas ograniczeń podróży Covid-19, a później zażądali zwrotu pieniędzy za pomocą „obciążeń zwrotnych” na swojej karcie kredytowej.

Independent podał, że zgodnie z polityką Ryanair nie będą mogli ponownie podróżować z linią lotniczą, chyba że zwrócą pieniądze.

Obciążenie zwrotne ma miejsce, gdy klient prosi firmę obsługującą kartę kredytową o zwrot kosztów za niewykonaną usługę, a opłata ta jest zwracana przez bank sprzedawcy.

Linia lotnicza Ryanair zablokowała możliwość korzystania z jej usług dla klientów, którzy otrzymali, jej zdaniem  „bezprawne” zwroty za loty, z których nie skorzystali podczas pandemii. Zakaz zostanie cofnięty, jeśli „uregulują oni zaległy dług”.

Dotyczy to lotów, których nie odwołano, ale klienci zażądali zwrotu pieniędzy na kartę, ponieważ czuli, że z powodu ograniczeń, nie mogą podróżować.

Analiza przeprowadzona przez MoneySavingExpert.com wykazała, że ​​wielu klientów zgłosiło, że nie mogą skorzystać z lotów, które zarezerwowali, i otrzymali zwrot pieniędzy za pośrednictwem firm obsługujących karty kredytowe.

 

Ryanair powiedział, że zakaz nie dotyczy milionów klientów, „którzy zwrócili się bezpośrednio do Ryanaira o zwrot pieniędzy”, tylko tych, którzy przetwarzali zwroty za pośrednictwem firm obsługujących karty kredytowe za loty, które odbywały się zgodnie z planem. Aby latać z tym przewoźnikiem ponownie, będą oni musieli oddać zwrot.

„Istnieje pewna ilość pasażerów, którzy kupili bezzwrotne bilety na loty Ryanair, które odbywały się zgodnie z planem podczas Covid-19, ale zdecydowali się nie podróżować. Następnie niezgodnie z prawem przetwarzali obciążenia zwrotne za pośrednictwem swojej firmy obsługującej karty kredytowe” – powiedział rzecznik Ryanair.

„Tych kilku pasażerów będzie musiało uregulować zaległy dług, zanim będą mogli ponownie latać liniami Ryanair.

„To ograniczenie dotyczy tylko niewielkiej części ze 150 milionów pasażerów Ryanaira rocznie, którzy zdecydowali się bezprawnie zerwać z nami umowy rezerwacyjne” – powiedział rzecznik linii lotniczych.

 

Podobne artykuły

Social media

19,975FaniLubię
36ObserwującyObserwuj
25SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -spot_img

Ostatnie artykuły

error: Content is protected !!