British Airways szykuje ofertę brexitową. Brytyjskie linie lotnicze jako pierwsza firma wyznacza nowe trendy dla nowej sytuacji gospodarczej po brexicie. Firma deklaruje pełne wsparcie pomysłu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Zamierza całkowicie zrewolucjonizować swoja ofertę.

“Chcemy pokazać obywatelom jak piękny jest nasz kraj i udowodnić, że wcale nie potrzebujemy opuszczać naszej Wyspy” mówi rzecznik prasowy British Airways.

Nazwy lotów pozostaną bez zmian. Wiadomo jest, że klient kupujący bilet do Barcelony liczy na hiszpańskie jedzenie i słońce. Planowane są zatem rozmowy z władzami miast, żeby przygotować je tak by klienci wiedzieli za co płacą. Program rządowy, ma wspomóc powstanie większej ilości restauracji tematycznych w rodzimych miastach. Wychodząc naprzeciw klientom, którym brakuje słońca planowane jest zamontowanie darmowych solariów  na lotniskach. Pasażerowie będą wtedy mogli powygrzewać się na “słońcu” w czasie nudnego oczekiwania na samolot.

Pierwszy próbny lot odbył się 23 marca br., samolot zamiast do Dusseldorfu, poleciał do równie pięknego miasta – Edynburga.

“Klienci, prawdę mówiąc nie byli zadowoleni. Badania statystyczne pokazują jednak, że zmiany z reguły powodują początkowa niechęć, ale potem klienci przyzwyczajają się do nowości.” powiedziała rzecznik linii lotniczych.

Firma pomimo pierwszych niepowodzeń, przygotowuje wersje lotów dla najbardziej wymagających. Wersja Standard ma obejmować pakiet lotów po wyspie, wersja All Inclusive przewiduje również lądowanie  w Belfascie.